Türkiye Kamu-Sen ve Türk Eğitim-Sen Kırşehir Şube Başkanı Hüdai Pakel, 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda, öğrencilere, öğretmenlere ve tüm eğitim çalışanlarına teşekkür ederek iyi tatiller dileğinde bulundu.
Bir eğitim öğretim yılının daha emek, sabır, azim ve fedakârlıkla tamamlandığını belirten Pakel, geleceğin teminatı olan öğrencilerin bilgi ve değerlerle donatılmasında büyük özveri gösteren öğretmenlere teşekkür etti.
Mesajında öğrencilere de seslenen Pakel, başarıya ulaşmanın emek ve azimle mümkün olduğunu vurgulayarak, "Sevgili öğrencilerimiz, bir yıl boyunca gösterdiğiniz gayretin karşılığını alacağınız, dinlenerek yeni hedeflere hazırlanacağınız güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum. Unutmayın ki öğrenmek yalnızca okul sıralarında değil, hayatın her anında devam eden bir yolculuktur." ifadelerini kullandı.
Öğretmenlerin ülkenin geleceğini şekillendiren en önemli güç olduğunu belirten Pakel, "Kıymetli öğretmenlerimiz; sizler milletimizin yarınlarına yön veren isimsiz kahramanlarsınız. Fedakârlığınız, sabrınız ve meslek sevginiz sayesinde güçlü bir Türkiye'nin temelleri atılmaktadır." dedi.
Pakel, mesajının sonunda eğitim camiasının tüm mensuplarına ve eğitim çalışanlarına sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaz tatili dileyerek, yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve inançla yeniden buluşmayı temenni etti.





