Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte yaz tatiline giren öğrenci, öğretmen ve veliler için iyi dileklerde bulundu.

26 Haziran 2026 Cuma günü itibarıyla yaz tatiline giren öğrencilere seslenen Başkan Ekicioğlu, tüm eğitim camiasına huzurlu ve verimli bir tatil temennisinde bulundu.

“ÖĞRENCİLERİMİZ GÖREVLERİNİ FAZLASIYLA YERİNE GETİRDİ”

Yayımladığı mesajında öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkür eden Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, şu ifadelere yer verdi:

“Geleceğimizin teminatı olan sevgili öğrenciler, sizler 2025-2026 eğitim-öğretim yılı boyunca üzerinize düşen görevi fazlasıyla yerine getirdiniz. Çocuklarımıza ve onların başarısı için gece gündüz demeden çalışan sevgili öğretmenlerimize ve velilerimize ise teşekkürlerimi sunuyorum.”

“HUZURLU BİR TATİL DÖNEMİ DİLİYORUM”

Öğrencilere tatilde dinlenmeleri yönünde tavsiyede bulunan Başkan Ekicioğlu, mesajının devamında şu ifadelere yer verdi:

Fatih Mehmet Yavuz: “Tatil Dönemi İyi Değerlendirilmeli”
Fatih Mehmet Yavuz: “Tatil Dönemi İyi Değerlendirilmeli”
İçeriği Görüntüle

“Öğrencilerimize tatilde hak ettikleri bir şekilde dinlenmelerini öneriyorum. Bugün günü itibarıyla tatile giren öğrencilerimiz başta olmak üzere, onların başarısında çok önemli paya sahip olan öğretmenlerimizin ve velilerimizin iyi bir tatil dönemi geçirmelerini temenni eder, sevgilerimi sunarım.”

Başkan Ekicioğlu’nun mesajı, eğitim-öğretim yılının sona erdiği günlerde hem öğrenciler hem de eğitim camiası tarafından memnuniyetle karşılandı.