Kırşehir İl Müftülüğü ve Türkiye Diyanet Vakfı (TDV) Kırşehir Şubesi Kadın Kolları iş birliğiyle, Muharrem ayının manevi atmosferini yaşatmak ve toplumda birlik, beraberlik ile paylaşma kültürünü güçlendirmek amacıyla kent genelinde camilerde vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Muharrem ayı kapsamında düzenlenen programlarda, yardımlaşma ve dayanışma duygularının toplumun her kesiminde canlı tutulması hedeflenirken, özenle hazırlanan aşureler namaz çıkışı cami cemaati ve mahalle sakinlerine dağıtıldı. Etkinlikler, Kırşehir’in önemli ibadethanelerinden Ahmet Yesevi Camii, Ahi Evran Camii ve Ali Çam Camii’nde eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.
Etkinlik boyunca birlik, beraberlik ve kardeşlik vurgusu ön plana çıkarılırken, Muharrem ayının İslam dünyası için taşıdığı anlam ve öneme dikkat çekildi. Katılımcılar, bu ayın paylaşma, dayanışma ve hoşgörü duygularını güçlendirdiğini ifade ederek yapılan organizasyondan memnuniyet duyduklarını belirtti.
Vatandaşlar, camilerde gerçekleştirilen aşure ikramının geleneksel kültürün yaşatılması açısından önemli olduğunu belirterek Kırşehir İl Müftülüğü ve TDV Kadın Kolları ekiplerine teşekkür etti. Etkinlik sırasında gönüllüler tarafından yapılan ikramlar samimi görüntülere sahne oldu.
Program, edilen dualar, iyi dilekler ve vatandaşların memnuniyet ifadeleriyle sona erdi.