Kırşehir İl Millî Eğitim Müdürü Yasin Gülşen, 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek iyi tatiller diledi. Gülşen, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda önemli başarılara imza atıldığını vurguladı.
2025-2026 eğitim ve öğretim yılının tamamlanmasının ardından Kırşehir İl Millî Eğitim Müdürü Yasin Gülşen, yıl sonu dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Mesajında öğrencilere, öğretmenlere ve velilere hitap eden Gülşen, eğitim camiasının özverili çalışmaları sayesinde başarılı bir dönemin geride bırakıldığını ifade etti.
Eğitim öğretim yılı boyunca büyük bir emek ve iş birliği içerisinde çalışıldığını belirten Gülşen, öğrencilerin gelişimine tanıklık etmenin ve elde edilen başarıların gururunu yaşadıklarını dile getirdi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda milli ve manevi değerlerle evrensel becerileri buluşturan çalışmalar yürüttüklerini kaydeden Gülşen, eğitim ailesinin tüm paydaşlarıyla birlikte önemli başarılara imza attıklarını söyledi.
Öğrencilere de seslenen Gülşen, yıl boyunca gösterdikleri gayret ve azimden dolayı teşekkür ederek, her bir öğrencinin ortaya koyduğu çabanın geleceğe dair umutları daha da güçlendirdiğini ifade etti. Yaz tatilinin bol bol dinlenme, kitap okuma, yeni deneyimler kazanma ve ilgi alanlarına zaman ayırma fırsatı olduğunu belirten Gülşen, öğrencilerin sevdikleriyle birlikte güzel anılar biriktirmelerini temenni etti.
Öğretmenlerin öğrencilerin geleceğe hazırlanmasında büyük bir özveriyle görev yaptığını vurgulayan İl Millî Eğitim Müdürü Yasin Gülşen, tüm öğretmenlere emek ve fedakârlıkları dolayısıyla teşekkür ederek, "Sizlerin emeği, ülkemizin yarınları için en kıymetli değerdir." ifadelerini kullandı.
Velilere de teşekkür eden Gülşen, eğitim süreci boyunca okullara verdikleri destek ve iş birliğinin öğrencilerin başarısında önemli rol oynadığını belirterek, gösterdikleri katkının her zaman kıymetli olduğunu ifade etti.
Mesajının sonunda 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının başarıyla tamamlanmasına katkı sağlayan tüm öğretmenlere, okul yöneticilerine, eğitim çalışanlarına ve velilere teşekkür eden Gülşen, öğrencilere ise sağlık, huzur, mutluluk ve birbirinden güzel anılarla dolu, verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulundu.