Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık-Sen) Kırşehir Şube Başkanı Yasin Yücesan ve beraberindeki heyet, sendikal çalışmalar kapsamında Çiçekdağı İlçe Devlet Hastanesine ziyaret gerçekleştirdi.
Şube Başkanı Yücesan ve sendika yöneticileri, Çiçekdağı İlçe Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Deniz Alakop’u makamında ziyaret ederek bir süre görüştü. İlçe Temsilcisi Ömer Kaya ve hastane yönetim ekibinin de hazır bulunduğu ziyarette, hastanede görev yapan sağlık personelinin çalışma koşulları ele alındı.
Ziyarete ilişkin açıklamalarda bulunan Sağlık-Sen Kırşehir Şube Başkanı Yasin Yücesan, sahada görev yapan sağlık çalışanlarının her zaman yanlarında olduklarını belirterek, şu ifadeleri kullandı; "Sağlık-Sen Kırşehir Şubesi olarak, Çiçekdağı İlçe Devlet Hastanesi Başhekimi Sayın Dr. Deniz Alakop’u makamında ziyaret ettik. Ziyaretimizde, hastanemizde görev yapan sağlık çalışanlarımızın talep, beklenti ve sahadaki durumları üzerine değerli istişarelerde bulunduk. Misafirperverlikleri ve hoş sohbetleri için Başhekimimize, İlçe Temsilcimiz Ömer Kaya’ya ve tüm yönetim ekibine teşekkür ederiz. Sağlık çalışanlarımızın hakları ve daha iyi bir çalışma ortamı için kararlılıkla çalışmaya devam ediyoruz."
Ziyaret, hastane çalışanlarının sahadaki durumlarına yönelik görüş alışverişinin ardından sona erdi.


