Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü, Muharrem ayı dolayısıyla idrak edilen Aşure Haftası kapsamında birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını pekiştiren anlamlı bir programa ev sahipliği yaptı. Düzenlenen etkinlikte şehit aileleri, emniyet personeli, aileleri ve emekli teşkilat mensupları aynı sofrada buluştu.
İl Emniyet Müdürlüğü yemekhanesinde gerçekleştirilen programa İl Emniyet Müdürü Dr. Mesut Görücü ile eşi Suna Görücü de katıldı. Samimi bir atmosferde geçen programda katılımcılarla yakından ilgilenen Emniyet Müdürü Görücü, şehit aileleri ve teşkilat mensuplarıyla sohbet ederek Aşure Haftası'nın manevi önemine dikkat çekti.
Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, düzenlenen programın dayanışma ruhunu güçlendirmeyi amaçladığı belirtilerek, "İl Emniyet Müdürümüz Dr. Mesut Görücü ve eşi Suna Görücü Hanımefendi, Aşure Haftası vesilesiyle düzenlenen anlamlı programda şehit ailelerimiz, personelimiz, kıymetli aileleri ve emekli teşkilat mensuplarımızla bir araya geldi." ifadelerine yer verildi.
Programa katılan şehit aileleri ve emekli emniyet mensupları da bu anlamlı organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirirken, Aşure Haftası'nın toplumsal dayanışma ve kaynaşmanın en güzel örneklerinden biri olduğuna dikkat çekti.