Kırşehir’in Kaman ilçesinde görev sürelerini tamamlayarak tayinleri çıkan Hakim Esra Balcı ve Savcı Fatih Çepni için veda programı düzenlendi. Programa Kaman Kaymakamı Engin Tok da katılarak adli mensuplara teşekkür etti.
Kaman Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, ilçede görev yaptıkları süre boyunca adalet hizmetlerine önemli katkılar sunan Hakim Esra Balcı ve Savcı Fatih Çepni onuruna bir veda programı gerçekleştirildiği belirtildi.
Programda konuşan Kaymakam Engin Tok, görev süreleri boyunca ilçeye ve adalet teşkilatına verdikleri hizmetlerden dolayı Hakim Esra Balcı ve Savcı Fatih Çepni’ye teşekkür etti. Kamu hizmetlerinde özveri ve fedakârlığın önemine vurgu yapan Tok, her iki isme de yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Veda programının sonunda Kaymakam Engin Tok tarafından Hakim Esra Balcı ve Savcı Fatih Çepni’ye teşekkür plaketi takdim edildi. Hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından program sona erdi.
Kaman Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, tayinleri çıkan hakim ve savcıya ilçeye sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür edilirken, yeni görev yerlerinde başarı ve kolaylıklar dilendi.