Kırşehir Belediyesi tarafından şehrin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla başlatılan 5 bin tonluk ve 20 bin tonluk içme suyu depoları ile terfi merkezi inşaatlarında çalışmalar aralıksız sürüyor.
Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi İçme Suyu Deposu ile Şehitlik İçme Suyu Deposu projelerinin kentin geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirterek çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda devam ettiğini söyledi.
Başkan Ekicioğlu, şehrin artan nüfusu ve gelecekteki su ihtiyacı göz önünde bulundurularak hayata geçirilen yatırımlarla içme suyu altyapısının daha güçlü hale geleceğini ifade etti. Yeni depoların tamamlanmasıyla birlikte su arz güvenliğinin artırılacağını ve vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunulacağını vurgulayan Ekicioğlu, “Şehrimizin içme suyu altyapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunmak amacıyla Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi İçme Suyu Deposu ile Şehitlik İçme Suyu Deposu inşaatlarımız devam ediyor. Yeni içme suyu depolarımızla şehrimizin su arz güvenliğini artıracak, su yönetiminin daha etkin ve verimli bir şekilde gerçekleştirilmesine katkı sağlayacağız” dedi.
Belediye tarafından yürütülen proje kapsamında 5 bin tonluk ve 20 bin tonluk içme suyu depolarının yanı sıra terfi merkezi de inşa ediliyor. Projenin tamamlanmasıyla birlikte içme suyunun depolanması, dağıtımı ve yönetiminde önemli bir kapasite artışı sağlanması hedefleniyor.
Kırşehir Belediyesi yetkilileri, kentin uzun vadeli su ihtiyacını karşılamaya yönelik yatırımların devam edeceğini belirterek, çalışmaların tamamlanmasının ardından vatandaşların daha güvenli ve kesintisiz içme suyu hizmetine kavuşacağını ifade etti.






