Kırşehir’in Mucur İlçe Belediye Başkanı Ali Şahin, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi ve okulların tatile girmesi dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Başkan Şahin, yayımladığı mesajında öğrencilerin karne heyecanını paylaşarak tüm öğrencilere başarı dileklerini iletti.
“Değerli öğrencilerimiz, bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, emek veren öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullanan Şahin, eğitim camiasına da teşekkür etti.
Başkan Ali Şahin’in mesajı, hem öğrenciler hem de veliler tarafından takdirle karşılandı.